Com funciona el Moneder?
Com funciona el Saldo Moneder?
1. Què és el Moneder?

És un compte personal en la qual acumules euros per les teves compres en línia quan ho facis des de les promocions agrupades en l'apartat Grans Marques.

2. Quin tipus de promocions es poden trobar?
En l'apartat de Grans Marques trobaràs tot tipus de promocions: viatges, roba, regals, tecnologia, restaurants, esport, alimentació, salut...

3. Com funciona?
Quan realitzis una compra o reserva en les diferents botigues que tenim en el club, et generarà un reemborsament (Cashback) i es reflectirà en el teu saldo provisional.

En la descripció de la botiga pots veure el percentatge o quantitat fixa que reps i aquest reemborsament apareix en el teu saldo entre 24 i 48 hores després de fer la compra. Una vegada que l'import estigui confirmat per la botiga, el podràs transferir al teu compte bancari. Per exemple, si fas una compra de 105€ en una botiga que té un cashback del 5%, rebràs 5€ en el teu Saldo Moneder.

4. El teu Moneder
Per a veure el teu Moneder, accedeix a l'apartat "El meu Compte" del menú superior i fes clic en "Saldo Moneder". Veuràs el teu Saldo Provisional i Saldo Real.

5. Quina diferència hi ha entre el saldo provisional i el saldo real?
El teu saldo provisional, és a dir, els diners que et reemborsem per la teva compra, apareixerà en el teu saldo entre 24 i 48 hores des que has realitzat la compra o reserva en l'apartat Saldo Moneder. La web on has comprat ha de validar la teva compra. Finalment, una vegada que la botiga confirmi la compra, el saldo provisional es convertirà en saldo real automàticament.

6. Com cobro el Saldo generat?
El cobrament el podràs sol·licitar una vegada que tinguis el saldo real, és a dir, que la botiga o lloc on has realitzat una compra o reserva ens hagi confirmat que no has realitzat cap devolució, cancel·lació de reserva, etc. Podràs sol·licitar el teu saldo Moneder a partir de 10€ de saldo confirmat. Quan hagis superat els 10€ de saldo confirmat, t'apareixerà un requadre perquè puguis introduir el teu IBAN i podràs transferir els diners acumulats dels teus descomptes al teu compte bancari.

7. Totes les botigues tenen el mateix descompte?
No, el descompte pot ser diferent depenent de la botiga. Pots veure el descompte de cada botiga en l'apartat Grans Marques del club.