¿Com funciona el Moneder?
1. ¿Què és el Moneder?
És un compte personal en la que acumules euros per les teves compres online quan ho facis des de les promocions agrupades a l’apartat Moneder.

2. ¿Quin tipus de promocions puc trobar?
A l’apartat de Moneder trobaràs tot tipus de promocions: viatges, roba, regals, tecnologia, restaurants, esport, alimentació, salut…

3. ¿Com funciona?
Quan realitzis una compra o reserva en les diferents botigues que hi ha al club, et generarà un reemborsament (moneder) i es reflectirà al teu saldo provisional.

A la descripció de la botiga pots veure el percentatge o quantitat fixa que rebràs i aquest reemborsament apareixerà al teu saldo entre 24 i 48 hores després de la teva compra. Una vegada que l’import estigui confirmat per la botiga, el podràs transferir al teu compte bancari. Per exemple, si fas una compra de 105€ a una botiga que te un reemborsament del 5%, rebràs 5€ al teu Moneder.

4. El teu Moneder
Per veure el teu Moneder, accedeix a l’apartat “El meu compte” del menú superior i fes clic a “Moneder”. Veuràs el teu Saldo Provisional i Saldo Real.

5. ¿Quina diferencia hi ha entre el saldo provisional i el saldo real?
El teu saldo provisional, és a dir, els diners que et reemborsem per la teva compra, apareixerà en el teu saldo entre 24 i 48 hores des que has realitzat la compra o reserva en l’apartat Moneder. La web on has comprat ha de validar la teva compra.

Finalment, una vegada que la botiga confirmi la compra, el saldo provisional es convertirà en saldo real automàticament.

¿Com cobro el saldo generat?
Podràs sol·licitar el cobrament una vegada tinguis el saldo real, és a dir, que la botiga o lloc on has fet la reserva ens hagi confirmat que no has realitzat cap devolució, cancel·lació de reserva, etc. Podràs sol·licitar el teu saldo del Moneder a partir de 10€ de saldo real. Quan hagis superat els 10€ de saldo real, apareixerà un quadre on podràs introduir el teu IBAN i transferir-te els diners acumulats al teu compte bancari.

7. Totes les botigues tenen el mateix descompte?

No, el descompte pot ser diferent segons la botiga. Pots veure el descompte de cada botiga a l’apartat Moneder del club.

Descobreix totes les marques aquí.