Et donem la benivnguda al portal d'ofertes del COEC
Funcionament del portal
  • Què és i quins avantatges té el Club COEC?
  • El Club COEC és l'entorn d'ofertes online exclusiu per als col·legiats i familiars del Col·legi Oficial d'Odontòlegs i Estomatòlegs de Catalunya

Al Club COEC hi ha descomptes especials que podràs contractar de forma senzilla. Trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molts més. A més a més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, així que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar-te.

Per contractar una oferta el procediment és molt senzill. Escull la promoció que t'interessa i fes clic al botó. Seràs redirigit a una nova pàgina on podràs finalitzar el procés de compra. En alguns casos hauràs d'emplenar un formulari o trucar a un número de telèfon per que un tècnic/assessor de la marca es posi en contacte amb tu.

• Com accedeixo al Club COEC?
  • Per accedir al Club COEC has d'introduïr les mateixes claus que fas servir per accedir a l'Espai Personal de l'UNITIA, és a dir, DNI i contrasenya.

• Què puc fer si no tinc claus per accedir?
  • Has de contactar amb el COEC per tal de sol·licitar l'activació del teu Espai Personal, emplenant aquest formulari: http://www.coec.cat/ca/espai-personal

• Necessites ajuda?
  • Si necessites ajuda pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant el xat que trobaràs a la part inferior dreta del Club.

OFERTAS

QUÈ ÉS EL CLUB COEC?