FILTRAR PER CATEGORIES
Nespresso
Nespresso va començar amb una idea simple: permetre que qualsevol pugui crear la tassa de cafè espresso perfecte, igual que un barista expert.
Fins a 5,95%

El Corte Inglés
El Corte Inglés és la botiga per excel·lència a Espanya, on es pot trobar tot el necessari sense sortir de la seva web. La seva àmplia oferta de productes i serveis de qualitat permet adquirir articles d'electrònica, informàtica, llar, moda i perfumeria, videojocs, i un llarg etcètera.
Fins a 3,70%

Rumbo
Amb Rumbo tens en una sola pàgina tot el que necessites per planificar ràpida i còmodament les teves vacances i escapades. Per això, i per la possibilitat de guanyar diners amb el Cashback de Rumbo a esta página, es tracta d'una de les agències de viatges online més utilitzades pels usuaris de esta página. Rumbo compta amb un potent cercador de viatges, vacances, hotels, vols, cotxes, autobusos, trens, creuers, rutes turístiques i qualsevol servei necessari per gaudir del teu viatge per qualsevol lloc del món.
Fins a 5,50%

The Body Shop
The Body Shop, pertanyent al grup Natura, és la marca líder en cosmètica natural. A la seva botiga online descobriràs productes de bellesa per a tothom.
Fins a 8,50%

eDreams
Pots reservar tot el necessari per organitzar un viatge còmodament i a bon preu: vols, hotels, paquets vacacionals, viatges amb tren, lloguer de cotxes, turisme rural, creuers i viatges en autobus. eDreams compta també amb un cercador de vols barats o de baix cost per als pressupostos més ajustats, i un servei de venda telefònica i atenció a l'viatger. També pots fer una infinitat de combinacions en vols i hotels per comparar, filtrar i cobrir totes les teves necessitats a el millor preu.
Fins a 21,25€

Europcar
Europcar ofereix una àmplia gamma de vehicles a preus molt competitius i sempre amb la garantia i qualitat que ofereix una companyia internacional.
Nike
La botiga oficial de Nike ofereix tot en roba esportiva i calçat per a dona, home i nens d'una de les marques d'articles d'esport més conegudes, amb els seus articles més actuals i les línies més clàssiques i reconegudes.
PcComponentes
La botiga d'informàtica líder per qualitat, preu i servei on trobaràs tot el necessari en components informàtics, perifèrics, xarxes, cables, pc/portàtils, àudio, vídeo, fotografia, tablets, e-books, smartphones, videojocs, consoles, consumibles, electro/llar i tot els productes Apple. Els millors preus en un sol lloc! Gaudeix i estalvia amb els autèntics líders del sector!
Fins a 5,25%

Telepizza
Telepizza també disposa d'una nova carta amb hamburgueses, amanides, kebabs i pastes però, sens dubte, el plat estrella són les pizzes recentment elaborades i al gust del client. Diverses vegades a la setmana arriben als restaurants de Telepizza les masses fresques fetes poques hores abans als obradors, a les quals es van afegint ingredients un a un al moment de rebre la comanda, a triar entre vint diferents. Les pizzes són fetes a mà al forn de cadascun dels restaurants de Telepizza, per conservar la seva qualitat nutricional i tot el sabor.
Fins a 5,80%

Fnac
Fnac és la primera distribuïdora a Europa de productes tecnològics i culturals. Literatura, música, imatge, so i noves tecnologies convergeixen en un lloc de compra, assessorament, descobriment i trobada.
Fins a 4,95%

Lego
LEGO trobaràs la major selecció LEGO i elements addicionals que no es poden trobar a cap altre lloc.
Yves Rocher
Yves Rocher és la marca líder en cosmètica vegetal. Fabricant i distribuïdor de productes cosmètics des de fa més de cinquanta anys, ofereix un ampli catàleg online donant suport als seus milers de botigues físiques. En el seu newsletter informen de les novetats en productes de bellesa, maquillatge, perfums i les seves últimes ofertes.
Bershka
Bershka, pertanyent al grup Inditex, és una botiga de moda que es dirigeix a un públic jove, dinàmic, exigent i al dia amb les últimes tendències.
HP Store
Hewlett-Packard és líder mundial en fabricació i venda de productes de tecnologia: equips informàtics, impressió, fotografia, vídeo, impressores professionals, escàners, revelat digital i dispositius portàtils.
Fins a 3,75%

Norauto
Norauto és l'aparador on-line dedicat a l'automòbil més gran d'Espanya.
Fins a 3,40%

AliExpress
AliExpress és un dels grans "centres comercials" online del món on podràs trobar pràcticament de tot. Milions de productes on triar.
Fins a 4,80%

Vueling
Vueling és la major companyia aèria dins del territori espanyol en nombre de destinacions i per grandària de flota. Té bases als principals aeroports d'Espanya, i volen a 130 destinacions d'Europa, nord d'Àfrica i el Pròxim Orient.
Dreivip
Dreivip és el primer club de venda privada online a Espanya.
Puma
PUMA és una de les marques esportives líders. A la seva botiga online oficial pots fer-te amb el seu calçat esportiu, moda i accessoris.