Et donem la benvinguda al portal d'ofertes de COEC
Ajuda
Què és el Club COEC?
El Club COEC és l'entorn d'ofertes online exclusiu per als col·legiats i familiars del Col·legi Oficial d'Odontòlegs i Estomatòlegs de Catalunya. Al Club COEC hi ha descomptes especials que podràs contractar de forma senzilla. Trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molts més. A més a més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, així que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar-te.

Per contractar una oferta el procediment és molt senzill. Escull la promoció que t'interessa i fes clic al botó. Seràs redirigit a una nova pàgina on podràs finalitzar el procés de compra. En alguns casos hauràs d'emplenar un formulari o trucar a un número de telèfon perquè un tècnic/assessor de la marca es posi en contacte amb tu.

Com accedeixo?
Per entrar al Club COEC has d’introduir les mateixes claus que utilitzes per entrar a l’espai personal (https://unitia.coec.cat/), és a dir, DNI i contrasenya. Si no tens aquestes claus, pots contactar amb COEC per sol·licitar l’activació del teu Espai Personal a través de http://www.coec.cat/ca/espai-personal. Rebràs un email al teu correu electrònic per validar el registre. Fes clic a l'enllaç que t'apareixerà. Recorda que és possible que l’email t'arribi a la safata d'spam. 

Per activar l’accés al Club COEC, has d’entrar a l’apartat “Les meves dades” de l’Espai Personal i anar a la pestanya “Serveis Externs”. Trobaràs el servei Club COEC: clica el botó “Editar” i podràs llegir les clàusules legals i la política de privadesa, i si vols activar el servei, hauràs de validar les dues caselles i guardar la teva acceptació.

Aquesta operació només l’hauràs de fer la primera vegada. Un cop activat, ja podràs loguinejar-te directament a Club COEC amb el mateix usuari i contrasenya que utilitzes per accedir al teu Espai Personal COEC.

Com em dono de baixa del Club?
Per deixar d’estar registrat al Club, has d’anar a “Modificar perfil” a l’apartat superior dret. Al final de la pàgina trobaràs l’opció “Donar-me de baixa”.

He perdut o oblidat la meva contrasenya. Com la puc recuperar?
Si saps quina contrasenya tens, però la vols canviar, vés a l’apartat “Modificar perfil” que trobaràs a l’apartat superior dret de la pantalla. Podràs posar la teva contrasenya actual i canviar-la per una altra.

Si no recordes quina contrasenya tens pot accedir a l’Espai Personal de COEC i realitzar el procés per canviar-la per una de nova. Vés a 
https://unitia.coec.cat i segueix els passos.

La web no es carrega correctament.
Si tens problemes mentre estàs navegant pel club, podria ser que s’estiguin actualitzant les promocions o s’estigui fent un manteniment general de la pàgina.

Per garantir la seguretat de la web i el funcionament correcte amb tots els proveïdors que s’integren al club, està adaptat a (Chrome i Safari) tant per ordinador com per mòbil. Si estàs navegant pots trobar errors de compatibilitat.

Com s’organitza el club?
El club està organitzat en diferents apartats on trobaràs les ofertes i promocions disponibles per tu. Les promocions s’actualitzaran periòdicament, per tant, algunes promocions desapareixeran al cap d’un temps i n’apareixeran de noves.

Tipus de descomptes: directes i Moneder.
Al club trobaràs dos tipus de descomptes: directes i moneder. Els descomptes directes s’apliquen directament al moment de la teva compra en els apartats d’Assegurances, Serveis i Ofertes Especials. A l’apartat Grans Marques trobaràs les promocions que corresponen als descomptes de tipus Moneder.

Com funciona l’apartat de Grans Marques?
En la descripció de cada botiga de la secció Grans Marques pots veure el percentatge o quantitat fixa de descompte que rebràs de forma reemborsada al Moneder en fer una compra o reserva. Per exemple, si fas una compra de 100€ en una botiga que té un reemborsament del 5%, rebràs 5€ en el teu Moneder. 

Tendes (no de viatges): es confirmen, com a màxim a la fi del tercer mes després de la compra. És a dir, si compres un llibre un 22 de juliol a l'Fnac, ho veuràs en el teu saldo confirmat el dia 31 d'octubre.

Reserves (de viatges): es confirmen als dos mesos de gaudir de les reserves. És a dir, si vas reservar al maig per a una estada a l'hotel el 22 de juliol, ho veuràs en el teu saldo confirmat el 30 de setembre.

Si per algun motiu necessites reclamar la teva incidència, tens un límit de 30 dies per fer-ho des del dia que es va realitzar la compra.

Com fer les compres i rebre diners?
El teu saldo provisional, és a dir, el saldo que et reemborsem per la teva compra, apareixerà en el teu saldo real entre 24 i 48 hores des que has realitzat la compra o reserva a l’apartat Grans Marques. La web on has comprat ha de validar la teva compra. Finalment, una vegada que la botiga confirmi la compra, el saldo provisional es convertirà en saldo real automàticament.

Com cobro el saldo generat?
Podràs sol·licitar el cobrament una vegada tinguis el saldo real, és a dir, que la botiga o lloc on has fet la reserva ens hagi confirmat que no has realitzat cap devolució, cancel·lació de reserva, etc. Podràs sol·licitar el teu saldo del Moneder a partir de 10€ de saldo real. Quan hagis superat els 10€ de saldo real, apareixerà un quadre on podràs introduir el teu IBAN i transferir-te els diners acumulats a la teva compta bancaria.

He fet una compra i el meu saldo no apareix a la guardiola. Què ha passat?
El reemborsament pot tardar dos dies a aparèixer al teu Moneder. Quan la web on has comprat hagi validat la teva compra, el saldo del teu Moneder s’incrementarà segons el percentatge o quantitat fixa indicada en la fitxa de la botiga. Transcorregut el temps de validació (uns 3 mesos en els casos d'una compra o al mes següent en el cas de viatges) podràs veure que el teu saldo s’ha convertit en saldo real. Recorda que només podràs transferir el saldo del Moneder al teu compte bancari a partir de 10€ de saldo real. Si no has rebut els teus diners amb els terminis establerts, posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant el xat o el formulari de contacte.

Tinc dubtes o problemes amb les promocions.
A cada promoció trobaràs un apartat que t’explicarà les condicions i el procés de compra de cada oferta. Si encara tens preguntes, pots contactar amb nosaltres.

Com contactar amb nosaltres?
La forma més ràpida de contactar amb nosaltres és mitjançant el xat que trobaràs a la part inferior dreta del club de dilluns a dijous de 9.00 a.m. a 5.00 p.m. i divendres de 9:00 a.m. a 2:30 p.m. Fora d’horari ens pots deixar un missatge a través d’aquest formulari.

Com funciona el xat?
El xat és un sistema de comunicació que et permet consultar tots els teus dubtes sobre el club de manera ràpida. Un equip encarregat de la gestió del xat t’assistirà per qualsevol consulta.

El xat funciona de dilluns a dijous de 9.00 a.m. a 5.00 p.m. i divendres de 9:00 a.m. a 2:30 p.m. Els caps de setmana el xat no estarà operatiu, però si tens algun dubte o consulta pots posar-te en contacte amb nosaltres a través d’aquest formulari.

He enviat missatges i no he rebut resposta. Què puc fer?
Pots contactar amb nosaltres trucant al 910 21 42 38.
SOBRE NOSALTRES
Es tracta d'un club exclusiu pels membres del Col·legi Oficial d'Odontòlegs i Estomatòlegs de Catalunya. Dins hi trobaràs descompte en tot tipus de productes i serveis, des d'entrades pel cinema fins a vehicles de renting , passant per productes tecnològics o queviures de tota mena.
COL·LABORA
Logo